aschberg och nyponsoppa!

Andra dagen jag inte kunnat äta nånting nu, börjar bli riktigt hungrig kan jag lova. Hoppas jag kan äta imorgon annars tror jag att jag går under. Eller jag har faktiskt lyckats fått i mig lite nyponsoppa och glass, det gled ner rätt så lätt. Men det är ju ingenting man blir mätt på direkt, men någonting är det ju iaf...

Började flytta lite kartonger ikväll med, fick hjälp av min otroligt snälla vän Terrorese. Blir till att flytta lite mera saker imorgon, då jag förhoppningsvis mår lite bättre. Om antibiotikan hjälper någonting förstås, men det får vi hoppas på. Eller kanske inte ni men iaf jag.
Tror att Terror skulle hjälpa mig lite imorgon också, om hon har tid. Snällt av dig Therese!


Just ja, höll ju fullständigt på att glömma att min bror fick en ny polare idag med...



Just det ingen mindre än Robert Aschberg faktiskt. Dom verkade ju komma riktgit bra överens, ser det ut som på bilden iaf. Kan även avslöja att det är min far som tagit bilden, och inte jag.
Lägg märke till att Aschberg även ser väldigt nyrakad ut också. Ni tror säkert att han tog fram rakapparaten eller rakhyveln hemma, för att göra sig fin innan han kom till stora Strömsund. Men om ni tror det så måste jag tyvärr säga att ni är totalt ute och cyklar. För jag vet nämligen exakt hur detta gick till.
Han ansträngde sig riktigt mycket för att se riktigt nice ut innan han åkte hit. Han tog nämligen den här korta vägen förbi Övertorneå innan han hamnade här i Ström.
Av en enda anledning åkte han denna brutalt långa omväg, och det var för att raka sig riktigt snyggt.
Har bild bevis här med för er som inte tror mig...



Se där den som inte tror på mig nu får jag väll försöka övertala lite till...



Se där vad nöjd han blev. Men han var lite nervös inför det hela så han hade med sig Gert Fylking också.
Men ser ut som om det gick lite sämre för Fylking, om man kollar på hans haka menar jag. Ser ut dom om han fick ett litet sår där va.
Även dessa bilderna är tagna av min far, rätt bra att ha en paparazzi fotograf i familjen ibland...

Var väll lite roligt att få se hur Aschberg anstränger sig för att se så ståtlig ut innan han kommer till Strömsund...

C ya


Kommentarer
Postat av: paparazzi

Ni skulle se hur Fylking såg ut under hakan. Snacka om att kunna bloda ner sig. En rulle hushållspapper för å stoppa blodflödet.

2009-10-06 @ 00:09:54
Postat av: Ballen

Aschberg är grym asså! :)

2009-10-06 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0