78 bestick, och tvångstanke!

Snacka om mysko, hur fan kan man vara besatt av att äta bestick. Står i aftonbladet "Hon åt upp 78 bestick". Först äter hon upp 78 stycken bestick, sedan far hon på sjukhuset för att klaga på att hon har ont i magen. Asså hon borde ju fatta själv att det kanske inte är så bra att käka bestick. En 5 åring skulle ju kunna räkna ut det. Sen fattar jag inte hur man lyckas äta upp en hel sked eller typ gaffel. Har väldigt svårt att förstå hur fan man lyckas, jag skulle nog inte lyckas svälja en hel sked iaf.
Sen är det ju ganska märkligt hur fan hon blev besatt av att äta bestick. Jag menar hon kan ju inte gärna ha testat käka upp en gaffel för att se om det va gott, hon måste ju typ råkat svälja den eller nått sånt. Snacka om att man kan bli besatt av vad fan som helst alltså. Men det var bara gafflar och skedar hon hade i magen, undra varför hon inte åt knivar. Smakade dom inge bra eller vadå?
Tydligen hade hon ignorerat maten när hon skulle äta och hugit in på besticken direkt med, kan man verkligen bli mätt på bestick undrar jag då. Hon kunde väll iaf  maten först, sen besticken som efterrätt.
Dåligt brydd läkaren ska ha blivit när han/hon hittar 78 stycken gafflar/skedar i magen på hon förresten. Man kan ju undra vad läkarens första tanke var. Lär ju inte vara så vanligt att det kommer in folk med 78 bestick i magen direkt.

Näh man ska ha tur att man inte är besatt av någonting. Eller kom just på att jag är besatt av en sak, eller inte besatt men jag har tvångstankar iaf. Det är inte så skoj det heller, finns många väldigt sjuka tvångstankar också. Inte för att jag lider så väldigt av mina tvångstankar direkt.
Det är nämligen så att jag inte kan lyssna på stereo, radio eller tv om ljudnivån står på ett ojämnt tal. Eller lyssna kan jag men jag stör mig så mycket på det så jag måste gå och ändra till ett jämt tal. T.ex. om jag lyssnar på musik i bilen och någon sänker eller höjer ljudet till typ volym 13, så måste jag direkt ändra till 12 eller 14. Så det är inte så att jag direkt lider av mina tvångstankar. Men om det är så att jag inte når till volym knappen så måste jag även be någon som gör det ändra till ett jämt tal. så då kan man bli lite dumförklarad.
Nu sitter ni säkert och tycker att jag verkar vara väldigt konstig. Men tänk på vad jag skrivit här nästa gång ni ändrar ljudet, så kommer ni få se att ni kommer störa er på att det är ett ojämnt tal.
Men ljud och sånt går ju bra ändå, men fatta då jag ska kolla på tv. Om det är ett jätte bra program jag vill se, sen så är det på kanal 3 eller 5 hur fan ska jag göra då?
Närå det går faktiskt bra att kolla på kanaler med ojämnt tal, och tur är väll det...

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0