Vaken!

God morgon, har vaknat bara så ni vet. Snart kommer far och hämtar smörgåstårtorna. Sen ska jag skjutsa Therese och efter det ska jag hem och duscha. Sen ska jag se om jag passar bra i kostym.
Sen tror jag att jag ska följa med far och syster för att hjälpa till lite med dekoration och så.
Om ni undrar varför jag gjort smörgåståror, och varför syster och kusin min gjorde dekoration av massa blommor igår, så är det för att idag är begravningen för farmor.
Kom på att jag bara skrivit att vi gjort massa saker, men inte varför. Så nu vet ni iaf vad det är till.
Så det lär nog inte bli så många inlägg idag, kommer nog inte ha så mycket tid om jag säger så.

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0