Va, är det snö ute????

Varför skriver alla att det är snö. Överallt kan man läsa, SNÖ, Jag ser det snöar, Vitt ute nu, Vitt på backen, m.m. Måste alla skriva det? Jag menar kollar man ut så ser man väll förhoppningsvis att det är snö ute, det är ju inte direkt så att man måste förklara det. 
Näh kolla gräset är vitt, sen går man in på msn eller facebook. Jaha det va bara snö, fan va synd asså. För då ser man ju där att ALLA har skrivit nånting om att snön kommit. Asså man får inte vara dum för att ränka ut att det är snö på backen. Den kommer ju varje år runt den här tiden.
Om det skulle komma mitt på sommaren, då fattar jag om alla skriver det.
Eller varför inte om det inte kommer någon snö alls, då är det väll ändå värt att skriva var fan snön är...

Men men inte för att jag har nått emot folk som skriver det, tycker bara det är konstigt att man skriver det år efter år, när alla bara kan titta ut och se det själva.


Kommentarer
Postat av: HP

Här i Övertorneå finns ingen snö. Däremot kan man möta ungdomar som promenerar runt på byn med renar i koppel. Och det är inga Tomtenissor.

2009-11-05 @ 16:41:28
Postat av: Jimmy själv

Haha jasså, ja det kan man ju oxå göra :P

2009-11-05 @ 17:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0