Ursäkta misstaget!

Har tyvärr inte skivit så mycket idag som ni kanske märkt, har inte haft tid direkt.
Kan börja med att säga att stereon inte hade kommit idag heller. Blev rätt så sur, den ska komma om 2 veckor sa dom nu, för tredje gången. Så nu hoppas jag fan att den kommer om 2 veckor.
Har varit och fikat med Therese på saga idag, blev så att vi satt där rätt länge. Sen for vi hem till Therese så hon fick hämta lite saker. När hon pcakat ihop allt så for vi till mig, och då skulle Therese lägga in massa bilder från sin kamera så det tog lite tid. Sen laga vi mat och kolla på tv. Sen kom Niklas så vi drack kaffe igen, och fortsatte klla tv. Men Niklas for hem efter ett tag, sen la jag och Therese in lite musik på hennes mobil. Efter Vi var klar med det så skjusade jag hem Therese, eller inte hem men till hennes andra hem. Eller man kan nog säga att det är hennes hem ändå, eftersom det är där hon är jämt typ.

Märkte även att jag skrivit historia 12 på gårdagens historia. Men det skulle ha varit historia 11 så idag lägger jag in historia 11 istället. Blir lite knasigt men orka inte hålla på att ändra.

Jaha ja då har jag förklarat lite hur min dag varit och ni kanske förstår varför jag inte skrivt någonting idag. För er som inte förstår så ska jag förklara.
Eftersom jag och Therese har hållit på att lagt in bilder och musik på dator och mobil så har jag inte hunnit skriva. Eftersom vi har använt datorn till att lägga över det, men imorgon kommer det mera inlägg. Eller det lär det ju inte göra eftersom jag slutar klockan 19:00 sen blir det bandy. Men några fler än idag ska det nog bli ändå.

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0