Tänk på ett tal mellan 1-10!

Tänk på ett tal mellan ett och tio. Kom ihåg vilket tal du tänker på och skriv talet i kommentarer, till detta inlägg är du snäll. Ska kolla en sak så.

Har slutat jobba för dagen nu, har gått bra att jobba men är fortfarande väldigt trött. Eftersom jag inte sov något inatt. Hoppas jag blir lite piggare nu efter att jag duschat.
Är ledig imorgon, då ska jag kolla om min stereo har kommit, har väntat 8 veckor på den nu. Så jag hoppas verkligen att den kommit imorgon.
Jo förresten höll ju på att glömma bort att säga att det var siffran 7 du tänkte på, erkänn att jag har rätt, om jag hade det så kommentera inlägget. Om du törs erkänna det förståss...
Nu blir det till att hoppa in i duschen, sedan laga någon sorts mat. Eller jag ska ju inte hoppa in i duschen men ställa mig där ska jag iaf göra.

C ya

Kommentarer
Postat av: Mmm

Ja jag tänkte på 7, hmmm ;-)

2009-11-11 @ 18:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0