Tänk en tanke!

Har ni någongång tänk att ni vill säga en sak, men ni gör det inte för att ni är rädd att det ska bli en förändring. En förändring ni inte gillar, istället för den förändringen ni hoppats på. Men samtidigt vill ni säga det för annars vet ni att ni aldrig kommer få veta det ni tänkt på. Känner ni igen er, har ni tänkt så någongång?
Det har aldrig jag.

Har nyss kollat klart på inlåst, det var sista avsnittet så nu har man inget man måste följa igen. Känns ju rätt bra det med så slipper man passa tv:n jämt. 
Fatta dom som följer typ alla program, jobbigt läge. Speciellt om det är på olika kanaler samma tid. Eller det är klart det kan ju inte vara på samma kanal samma tid, det skulle ju va jäkla märkligt om det vore så. 

Sitter bara hemma nu och funderar lite, har en konstig känsla på nått vis. Vet inte riktigt vad det är, om det är en bra eller dålig känsla. Men någonting är det. Jobbigt när man sitter och funderar och funderar men man kommer inte på vad det egentligen är man funderar över. Så mycket som snurrar runt i huvudet på mig nu så jag vet knappt vad jag skriver, och jag vet inte heller vad det är som snurrar runt i huvudet heller. Men någonting är det, vore lättare om jag kunde lista ut om det är en dålig eller bra känsla iaf, men men...

Tror nog det får bli sängen nu snart asså...

C ya



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0