Smart drag!

Gud vad smart, gjorde ett iq-test på en sida här på internet. Kände själv att det här verkar ju gå riktigt bra. Fattade allting, tror jag. Sista frågan va lite klurig men tror jag löste den. Sen då jag trycker på klar så kommer det upp en ruta där det står, " Skicka ett sms till (nummret) så får du en kod". Kom inte ihåg numret nu. Men iaf det kostade 50 kronor. Så hade ingen lust att skicka ett sms. Men dom kunde väll iaf ha nämnt någonting om det innan jag gjorde testet. Slösade bort 435 sekunder på det där testet för att inte ens få veta om jag var smart eller inte...
Stor mening att lägga upp ett test som man inte ens får veta svaret på om man inte betalar 50 Kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0