Sådär ja!

Nu har jag fixat lite med bloggen min, hoppas ni gillar det. Sitter bara hemma nu, fårse vad jag hittar på nu när jag är klar med bloggen så. Nånting skulle ju vara skoj att hitta på med.

Har ni förresten tänk på det här med att man måste plocka upp efter sin hund när den gjort av sig. Det tycker jag är väldigt märkligt. Med tanke på dom som äger hästar menar jag. Inte fan är det ofta man ser någon med en sopsäck som plockat upp efter hästen sin, och dom som verkligen kan vräka ur sig stora högar. Medans en hund klämmer ur sig typ som en fis i rymden om man skulle jämföra.
Men vi hästägare måste inte plocka upp från våra hästar, det förmultnar. Ja det kanske det gör, men det gör hundskit med. Bara de att det kanske tar lite längre tid. Dessutom är det betydligt mycket mindra mängder.
Men det är ju äckligt med hundskit på gatoran, ja men minst lika äckligt med hästskit om ni frågar mig. Kom bara att tänka på det, och tycker det är väldigt märkligt.
Men nu lämnar vi det där skit snacket. Haha fan nu fick jag till det tror jag. Okej, jag håller med om att den va dålig.

Nu ska jag ta och kika tv en sväng.

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0