"Döda" dotter, och hårlösa björnar!

Har kollat på vem kan slå Filip och Fredrik med Niklas, men nu har han åkt hem. Jag ska väll ta och skriva lite här sedan sova hade jag tänkt. Upp och jobba imorgon igen, slut på helgen. Är det inte underbart, få kliva upp jätte tidigt igen. Eller så inte, men har man inget att göra så är det lika bra att jobba...

Satt nyss och läste aftonbladet, återförenades med sin ”döda” dotter. Asså ibland undrar man ju hur fan människor kan vara så idiotiska. På ett sjukhus i Mexico City ger en läkar besked till den nyblivna mamman att hennes nyfödda dotter har dött och kremerats. Men allt var bara en bluff, istället säljer dom ungen till någon annan. Asså hur fan tänker man om man gör på det viset?
Skiter fullständigt i om mamman blir jätte ledsen över att sin dotter dött, bara dom kan tjäna lite pengar eller hur fan tänkte dom.
Men hon trodde inte riktigt på det, eftersom sjukhuset inte gav henne någon officiell dödsattest på flickan. Så hon startade en egen utredning.  Tur var väll det, för 1 år senare hittar mamman sin dotter och får hålla sin egen dotter i sin famn. Hon måste ju ha blivit riktigt förbannad på läkarna, jag hoppas fan att hon stämmer dom riktigt rejält, och att dom åker in.
Hon har missat ett helt år av sin dotters uppväxt bara för att det finns några idioter som fan inte bryr sig om andra än sig själva.
Tydligen är det inte första gången heller, polisen i Mexico City tror att det hänt förrut på det där sjukhuset. Fattar fan inte hur folk tänker ibland. Man blir ju riktigt förbannad när man läser sånt här, inte sant?

Men det va en sak till, rätt så roligt tycker jag faktiskt att det är. Ni kanske läste det själva igårdagens aftonbladet. Om han som var lyst av polisen. Asså hur smart får man vara? Polisen hade gått ut med en bild på mannen, men han blev missnöjd med den, så han tar och skickar in en ny bild till polisen. En nyare bild på han där haan ser lite "snyggare" ut. Det tyckte jag va jäkligt roligt, han kan ju inte ha tänkt efter så jäkla noga innan han skickar in en bild på sig själv hur han ser ut nu. Då vet ju fan varenda en hur han ser ut.
Men det kan ju vara så att han är riktigt smart också, så han skickar in en bild på någon annan som är rätt lik han. Om det är så är han ju inte lika dum längre, då är han ju riktigt jäkla smart istället...

Sen såg jag nu medans jag höll på skriva om björnarna som tappat allt hår. Såg läskigt ut, stackars björnar asså. Den enda förklaring forskarna har för att dom tabbat allt hår är att det beror på klimatet och dieten. Efter som dieten dessa 3 björnar får skiljer sig avsevärt från vad björnarna som är fria är vana vid. Dom här björnarna bor i ett Zoo i östra Tyskland. Släpp ut dom i skogen där dom hör hemma istället. Tycker jag iaf, om dom inte vet hur dom ska ta hand om dom ska dom inte heller fånga dom tycker jag...



Stackars björnar säger jag bara...


C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0