Pyroman!

Idag har jag varit och fikat med Niklas, sen for jag och hämtade Therese när hon slutade. Vi for runt på varenda affär här i ström för att hitta en chocklad-julkalender men tro fan att det var slut överallt.
Sen for vi hem till mig, men kom på att vi skulle handla någon sorts mat, så vi åkte ut på byn igen för att handla. Det blev kycklinggryta och ris. Det var ju riktigt gott men det kunde även slutat riktigt illa faktiskt.



Se vad vi lyckades med, eller kanske jag ska säga jag. Råkade sätta på fel platta vilket jag inte brukar göra faktiskt. Men vi tyckte det luktade väldigt konstigt, så jag sa till Therese vad fan är det som luktar, är det kycklingen. Men sen blev det inte mer med det. Så ett tag senare så började det lukta mer och sen såg jag att spisplatts-locket hade ändrat färg, vilket inte var så konstigt kanske. Vet inte om det heter spisplatts-lock men nu skrev jag det för att jag tyckte det kändes helt rätt att skriva så. 
Men det var ju iaf tur att jag han märka det. Men nu måste jag ju köpa nya spisplatts-lock, kan ju inte se ut sådär heller. Då ser ju folk som kommer att jag lekt pyroman.

Jaja efter vi hade ätit så kom Niklas så då blev det kaffe och kika tv. Sen åkte Niklas hem, och Therese var kvar en stund till, sen skjutsa jag hem hon.
Känns som jag skrivit det här sista några gånger förut... Konstigt...

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0