Onsdag den 25:e!

God morgon, vaknade idag och känner mig på riktigt bra humör faktiskt. Det är ju den 25:e idag och det gillar vi, eftersom 25:e lika med löningsdag. Sen så är det ju bara 1 dag kvar, imorgon så kommer ju min bilstereo. Hoppas jag iaf, dom sa ju att det nästan var säkert att den skulle komma nu, så jag hoppas verkligen det stämmer, har ju bara gått 2,5 -3 månader nu så, men vad är det när man väntar på en bilstereo. Fattar fan inte varför det ska ta sådan lång tid att fixa fram en stereo asså...
Nä nu ska jag ta fram lax filé så den får tina upp tills jag slutat, för idag blir det pressad potatis och lax tror jag. Lax blir det iaf, men vet inte om det blir pressad potatis eller något annat till..

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0