Ny duschad!

Har nyss duschat så nu är man fräsch igen. Slutade för typ 40 minuter sen, ska väll snart fara och tanka bilen och hämta Therese. Sen får vi väll se vad vi hittar på. Någonting lär vi ju göra iaf, Therese ska iaf räkna lite matte tror jag. Så får väll kolla på jag då. Är ju inte så duktig själv på matematik, så kan bli svårt att hjälpa hon.
Fattar inte varför man ska blanda in bokstäver i matte, typ x och y. När har man nytta av det i framtiden? Jag har då aldrig behövt kunna sådan matematik hittills i mitt liv.
Näh, tycker man ska hålla sig till siffror i matematik. Sluta upp med massa bokstäver, dom är bara ivägen när man räknar ändå tyck ja...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0