Nu ska jag skära kött!

Slutade 14:30 idag sen efter det träffade jag Therese och pratade lite med hon. Sen nu är jag hemma och ska ta och fixa lite käk. Men först skära upp en stor kött bit å frysa in. Blir nog så att jag steker upp någon kött bit nu med och äter. Lättsamt när man ändå håller på med köttet.
Sen är det ju bandy ikväll, så det blir till att fara på den och hoppas på att inte göra sig illa. Lyckades ju rätt bra förragången så lär väll hända nått denna gång. Får se hur det går, ni får antagligen veta efter träningen....

C ya


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kanon, då ska jag kirra läsken! =D

2009-11-06 @ 17:28:34
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0