Nu är staken upp!

Har precis kollat på vem kan slå filip och fredrik med Niklas. Självklart blev det några koppar kaffe, men även pepparkakor idag. Tänkte att jag måste bli lite snäll, så jag tog fram pepparkaks burken.
Sen har jag ju även gjort det lite jul fint hemma här. När jag säger lite jul fint så menar jag LITE...

Så där mycket jul är det ungefär hos mig. Mer blir det nog inte, eller jag har en julstjärna som jag ska hänga upp i vardagsrummet tror jag. Om jag orkar vill säga...
Ljusstaken står i köket så folk som går förbi kan se at även jag har jul. Alla andra har ju ljustakar så tänkte att jag kunde ju ta fram min med, eftersom jag ändå hade en menar jag.
Men se så tjusigt det blev, nu får den stå där tills nästa jul tror jag så slipper jag ta fram den en gång till om ett år.

C ya


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har ju julgran också! =)

2009-11-30 @ 16:43:31
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0