Miljonmannen sen kom jag av mig!

Den mystiske miljonmannen, snacka om att leva livet. Han festar med kändisar i New york varje kväll. Och det är inte lite pengar han festar upp på en kväll heller, han kan festa bort mellan 350 000 - 420 000 kronor varje kväll. Men det är ingen som vet vem han är. Dom vet att han heter Taek Jho Low och är från malaysia och är runt 20-årsåldern. 
Man börjar ju undra vart fan han har fått alla pengarna ifrån asså, jag menar runt 20 år och har så otroligt mycket pengar. Han kan ju inte ha hunnit känna ihop så mycket pengar med tanke på hans ålder utan att någon vet om han. Sen kan han ju inte ha vunnit pengarna heller, eftersom då borde ju någon veta om det ändå. 
Han kanske är värsta smarta skurken som far runt och stjäl penger, sedan far han vidare till USA och festar upp allting. Inte vet jag, men någonting är det ju som är knasigt.
Vem festar loss för 400 000 kronor varje kväll liksom? Men vilket härligt liv ändå, festa loss med kändisar varje kväll och bara kunna slösa pengar utan att bry sig. Men i längden skulle det nog bli rätt jobbigt kanske. 
Men det skulle vara kul att få veta vart han får alla pengarna ifrån, hoppas någon tar tag i det och tar reda på vem han är och vad han gör.
Annars är jag rädd att jag måste söka upp han och höra efter vart han får tag på så mycket pengar. Han kanske har några schyssta tips, vem vet.
Han verkar ju veta hur man tjänar pengar iaf, inte bara det. Han verkar verkligen veta hur man gör av med dom sen också.
Nä men nu har jag ju tjänat ihop 300 000 kr, undra vad jag ska göra för dom. Eh va fan jag far till USA och festar. Måste ju ha dåligt fantasi ändå med tanke på att det verkar vara det enda han gör. Men han har ju inte bara slösat allt på kalasa, han har ju även köpt sig en tjusig bil och nägra livvakter så det verkligen ska synas att han är där. Jag menar det lär ju inte alls va någon som märker han när han bara festar för typ 400 000 kronor varje kväll. Nej då, det gör ju alla, måste ha livakter så det verkligen syns.
Snacka om att det går att bli känd hur som helst nu för tiden asså. Slösa bort 100 000-tals kronor på kalas så börjar tidningarna skriva om dig.

Kanske det jag ska börja med, min nya hobbie. Vad säger ni om det?
Nog för att jag först måste komma på ett jäkligt bra sätt att tjäna massa pengar först men. Äh det löser sig, får råna en bank. Skulle ju inte vara någon som skulle misstänka mig om jag ränar en bank sen börja festa upp alla pengarna, nej då de är säkert lungt.
Få sitta på kåken några år, få god mat och träna upp mig så jag kan komma ut stor och stark och göra nått änu värre brott. Det är ju sjukt det med förresten. Att man får tillgångar till att träna upp sig när man sitter inne. Hur tänkte dom där liksom? 
Det är någon som åkt in för våld eller våldtäkt eller vad fan som helst. Då ska dom få träna upp sig så dom blir större, sen släpps dom ut efter dom suttit halva sin tid för att dom varit så duktiga. Sen gör dom någonting då dom kommer ut igen, och är större än dom va innan och vet att dom får komma ut efter halva tiden om dom sköter sig igen. Jävligt märkligt tänkt av fängelseledningen, eller vem fan det nu är som bestämmer hur länge folk ska sitta inne.
Men ni vet ju redan sen tidigare inlägg att jag tycker det är konstiga straff och lagar här i Sverige. Eller inte bara här i sverige andra länder med.
 Som jag skrivit i ett tidigare inlägg att jag tycker det är jäkligt märkligt med dödsstraff. Hur resonerar dom då liksom. Näh men han har ju dödat en annan människa, det är klart vi får döda han då. Jaja bra tänkt, det lär ju han lära sig väldigt mycket av. Lås in han på livstid istället, och då menar jag inte 12 år eller något sådant, utan då menar jag LIVSTID. Hur fan kan man döpa livstid till llivstid när det inte ens är livstid. Det fattar jag inte heller. 

Näh, nu känns det som jag kom av mig från det jag höll på skriva om innan. Så nu tar jag och går och lägger mig istället. Blev ett långt inlägg det här kände jag. Hoppas det är någon som orkade läsa det iaf...

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0