Mat lagning på G!

Sitter hos min mor nu ska hjälpa till att laga lite mat, blir fläskfilé och något mer, vet inte riktigt än vad det blir. Sen kommer väll far, syster, bror och faster och ska äta.
Men känner mig inte så himla hungrig just nu, har precis varit och fikat med Niklas, Douglas, Daniel och Ellinor. Men innan vi va och fikade var jag iväg och köpte en tavla faktiskt. Ska lägga ut en bild den så ni får se den. Har inte tillgångar att lägga in en bild här hos mor min, har alla kaplar och sådant man behöver hemma.
Men kan säga själv att jag tyckte den va riktigt tjusig, kändes helt rätt att köpa den...

Nu måste jag nog hjälpa mor med maten, det var ju därför jag kom hit egentligen. Men hittade en dator så tänkte, varför inte skriva en rad här. Så jag tog och gjorde det med.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0