Julmust!

Då har man kommit hem och va tänkt att börja tvätta, men såg att det var klockan 17:00 jag har tvättid. Så ska väll hoppa in i duschen och sen stöka med något medans jag väntar på att jag ska få tvätta.
Kanska lägger mig en stund i soffan och vilar ett tag. Kändes som det skulle va riktigt härligt just nu.

Har ni förresten läst att ni måste börja panta flaskor så vi inte blir utan julmust nu i jul. Det vore väll förskräkligt om det skulle ta slut på julmust i glasflaskor. För det finns ju inte så man kan köpa 1,5 liters pet-flaskor, eller vadå? Vet inte hur många dagar och i hur många tidninger det har stått om den där jäkla julmusten. Är det verkligen ett så stort problem om vi får julmust i pet-fklaskor istället för glas. Känns som det finns andra saker här i världen som dom borde lägga energi på. Men vad vet jag, världen kanske går under utan julmust i glasflaska, låter ju väldigt rimligt, eller så inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0