Historia 23

President bush , en ridlärare, en basket spelare , en pojke och en präst var i ett störtande flygplan och det fanns bara fyra stycken fallskärmar.
Först sa ridläraren:
- Mina hästar och elever behöver mej. så tog hon en fallskärm och hoppade.
Sedan sa basketproffset:
- Mitt lag behöver mej. så tog han en fallskärm och hoppade.
Sedan så sa presiden bush:
- Jag är världens intiligentaste president , mitt land behöver mej. så tog han en och hoppade.
Då sa prästen till pojken:
- Jag e så gammal, du behöver fallskärmen mer än mej.
Då svarar pojken:
- Det gör inget , den finns en fallskärm till dej oxå , för väldens interigentaste president tog min skolväska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0