Gissa maten!

Nu kan jag sätta mig i soffan efter en lång dag. Har jobbat idag som ni kanske vet. Var riktigt mycket folk idag asså, så tiden gick ju riktigt fort om jag säger så. Sen har jag skjutsat Therese när hon slutade. Sen satt jag och väntat på att hon skulle göra sig klar för att sedan åka och jobba igen.
Så nu är jag hemma och Niklas skulle komma om ett tag så vi ska väll kolla på flickan som lekte med elden. Får se hur den är, första filmen var ju bra, för er som inte hängt med så är första filmen män som hatar kvinnor.



Just det ja jag åt ju och duschade med innan jag for och hämtade Therese. Gissa vad jag åt idag, ni får bara en gissning?
Jag var rätt så hungrig när jag slutade så jag blev snål och for och beställde en pizza. Det smakade ju som vanligt om man säger så..

Nä nu kom Nicke så nu ska jag sluta....


C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0