Första snurrar!

Första maskinen snurrar, eller det finns 2 stycken där så dom 2 första maskinerna snurrar. Bara att vänta 40 minuter nu till jag måste ge mig ut igen. Kan ju inte finnas något roligare än att tvätta. Gud vad glad jag blir när jag har tvättid. Måste passa den der förbannade tvätten så man kan ju inte ge sig iväg någon längre sträcka direkt. 
Men jag måste ju ha rena kläder så tror det är värt att offra någon dag då och då för att tvätta.

Har bjudit min bror på mat idag med, vi han äta klart just innan jag skulle börja tvätta. Måste ju vara snäll jag, som bjuder min bror på mat när mor och far inte är hemma menar jag. Men det är ju trevligt att ha någon att käka med ibland med. Blir lite långtråkigt att äta själv varje dag har jag märkt. Tråkigt att laga mat när det ändå bara är jag som ska äta menar jag. Roligare då man lagar till någon annan också, roligast är nog att laga mat när det är någon annan som betalar. Eller va tror ni? 

C ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du sköter om bror din när jag är borta, man vet ju inte han kan ju hinna svälta ihjäl ;-)Men visst de blir kuligare matlagning med mat till två.

2009-11-17 @ 20:30:04
Postat av: Jimmy själv

Ja eller hur visst är det bra :)

2009-11-17 @ 22:38:16
URL: http://jimmystankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0