Fikat!

Har varit och fikat med Therese och Niklas idag efter att jag slutade klockan 14:00. Efter det så for jag och Therese på dollar för jag skulle köpa några lampor så jag ser något i hallen. Bilr mörkt om man inte har nått lyse har jag märkt. Nu sitter jag och skriver här som ni märker och Therese sitter brevid och pluggar kemi. Sen kommer Niklas så vi 3 ska kolla på dom senaste Johan Falk filmerna. Hoppas att dom är lika bra som dom andra.

Kommer på att komma enu en ny grejj på min blogg på fredag förresten. Vill inte avslöja något nu, ni ska få vänta och se vad som händer. Ni lär nog märka för jag kommer nämna det på fredag efter som jag ska fixa det då.

Näh nu har jag itne tid att skriva längre, Therese behöver datorn...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0