Fängelse!

Jaha då har man suttit i fängelse nu på förmiddagen då. Det är ju inte alls stora celler man får asså. Nä men jag har hjälpt min mor att skjutsa massa saker till ett förråd i gamla fängelset här i Ström. Så jag har ju tekniskt sätt suttit i fängelset, eftersom det var ett fängelse och jag satt på en stol där. Passade på att kika igenom en del av det när vi ändå va där. Ganska roligt att se måste jag faktiskt säga.
Efter vi lämnat av saker där så hjälpte jag hon med extraljuset på hennes bil. Satte tillbaka det som jag drog ut igår kväll och nu verkar det funka kanon igen. Måste ju säga att jag är ju jäkligt duktig ändå...

Just ja, jag for ju imorse så fort jag vaknade typ för att kika om min stereo hade kommit. Vad tror ni, hade den eller hade den inte kommit? Om jag säger så här, hur fan kan det ta sådan lång tid för en stereo att komma alltså. Det är uppe i nästan 3 månader nu. Får jag den inte nästa vecka så går jag dit och säger att jag ska ha pengarna tillbaka. Tänker inte stå och vänta på nått som aldrig verkar komma... Gaaaah blir TOKIG

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0