Dusch rekord tro ja!

Har precis kommit ur duschen, har stått där i typ en timme. Hade lätt kunnat vara där längre, varmt och skönt. Men klev ur så jag inte står och duschar bort hela dagen. Idag lyckades jag ju vakna tidigare än igår iaf, men inte så tidigt ändå. Vaknade 11:30 typ, hade ställt klockan på 10:00 men inte vaknade jag av den inte. Nejnej, jag skulle behöva en hel orkester brevid mig, då kanske jag skulle ha vaknat.
Jag är väldigt svår väckt kan jag lova. Vilket inte alltid är så bra, om jag t.ex försovit mig och dom ringer från jobbet. Blir svårt när jag inte vaknar av att mobilen ringer. Men som tur är brukar jag ju inte försova mig...
Nu ska jag iväg och ta en fika tro ja...


C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0