Dokusåpor!

Har varit med Therese idag, vi åt middag och sen har vi kollat på några avsnitt av en fyra för tre. Sen kom Niklas med muffins och då koka jag kaffe sen kollade vi på Grannfejden. Det är väll typ så min dag sett ut. Måste föresten säga de att en fyra för tre är så jäkla bra asså. För er som inte känner igen det så är det en gammal tv-serie som gick för många år sen, 1996 tror jag den gick om jag inte minns helt fel. En svensk tv-serie med 2 tjejer och en kille som bor i en fyra. Måste nog vara därför programmet heter en fyra för tre...

Läste afton bladet nyss, "Dokusåpor märker deltagare för livet". Måste säga det att fan vad lej jag blir på alla dokusåpor asså, eller inte själva programmen men dom som söker. Själva programen går inte ut på någonting annat än att göra bort sig i tv. Och efter dom gjort bort sig där ska tidningar skriva om det med, det vet ju alla.
Så jag fattar fan inte hur dom tänker. Först söker dom och ställer upp på att vara med i en dokusåpa, sen efter dom varit med blir dom så lej och orkar inte med allt som skrivs om dom i tidningarna. 
Varför söka när dom vet att alla tidningar kommer skriva om dom efter. För dom vet garanterat om att om dom deltar i en såpa så kommer tidningar skriva om dom. Jag menar så jäkla dumma kan dom ju inte vara så dom tror att ingen kommer lägga märke till dom när dom är med i ett tv-program.
Sen söker dom ju inte bara för att vinna pengarna, utan dom vill ju ha uppmärksamhet. Dom vill ju bli "kända" och då får dom väll fan ta konsekvenserna med. Dom ska ju inte komma och gnälla efter att dom inte orkar med allt som skrivs om dom. Va fan sökte ni för då? Kanske borde tänkt på det innan...

Vad är det tidningar skriver om, jo kändisar. Eller ta dom här "skvaller-blaskorna" vad skriver dom oftast om? Just det kändisar som blivit känd för i stort sätt ingenting, typ dokusåpakändisar. Hur svårt kan det vara att lista ut att om jag är med i en dokusåpa och gör bort mig i tv så kommer tidningar skriva om mig. Så har det alltid varit, så varför ens söka om man inte tål att dom skriver om en sen. Sluta klaga, det är fan ingen som tvingat er att söka så. 
Säger bara skyll er själva när ni inte kan räkna ut att det kommer skrivas om er när ni gör bort er i tv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0