Släpp Skogsturken!

Sådär ja nu har man möblerat om lite här, vet inte om det blev så stor skillnad eller om det blev bättre. Sen så va jag och Douglas upp till Niklas, Daniel och anton, sen var det 2 tjejer som jag inte minns namnen på. Dom satt iaf och drack öl och vin. Va väll inte så värst skoj där så vi for därifrån rätt fort igen. Då skjutsade jag hem Douglas och sen åkte jag hem och satt mig vid datorn.
Kom på en sak idag, att det inte är så smart ändå att ha tv:n som bildskärm till datorn. Kan liksom inte sitta och små kolla på tv samtidigt som jag sitter vi datorn. Så jag kanske måste köpa en till tv som jag kan sitta och kolla på. Vill inte ha en bildkärm till datorn så.
Nä men jag klarar mig nog, kollar ju ändå inte på tv så mycket. Vore fränt att kunna dela upp tv-skärmen så jag har datorn på ensa sidan och tv på andra sidan skärmen...

Satt förresten och kollade på aftonbladet idag (på internet). Fick syn på ett klipp, "Avslöjar: sveriges största youtube-gåta". Det är ju "skogsturken" ingen har väll missat det klippet?
Men snacka om onödigt att göra ett repotage om klippet för att få veta vem som gjorde vad. Intervjua dom som kastat och filmat, men "skogsturken" själv ville inte vara med. Han verkar ju lite smart iaf, jag menar han har ju släppt det där för längesen. Men tydligen inte dom som gjorde filmen.
Tycker det är lite väl överdrivet, jag menar dom kastar en frisbee och det blir bråk, vad är det att göra ett repotage över. Händer väll lite överallt att folk blir osams, men nej då det är ju så speciellt bara för att dom filmade det. Visst det var roligt för 3 årsedan då det kom ut och man såg det första gången, men måste dom göra sådan stor grej av det. Eller det var inte speciellt kul då det kom ut på youtube heller förresten.

Sen då dom intervjuar han som filmade klippet säger, att han och han som kastade flydde iväg. Han som filma flydde till Thailand och han som kastade flydde till Usa. Sen säger han att han som kastade är kvar i Usa sen att han själv har vågat komma tillbaka nu. Vadå våga komma tillbaka, och vad fan är det att fly från frånbörjan. Hallå, det var en frisbee som kastades vad är det som är så jäkla farligt med det.
Som om jag skulle råka kasta en boll på någon, inte fan flyr jag landet för det. Det är ju en liten skit sak bara.
Svårt att tro att den jag råkade kasta på skulle bli så förbannad att han skulle jaga mig flera år efter.
Ge upp och släpp det där klippet. Hitta något nyare att snacka om... Tycker jag iaf.
Det går fan överstyr när dom gör ett repotage om en sådan där liten skit sak, eller är det bara jag som tycker det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0