Gårdagens historia!

Nu har jag helg, känns härligt. Jag får helg när helgen är över, det känns ju rättvist. Dessutom är jag bara ledig måndag så imorgon ska jag sova länge. Känner att jag behöver det, blivit sena kvällar och tidiga mornar. Kan lätt bli så när man jobbar helg. Men får ju in lite extra pengar i kassan iaf...

Som sagt jobbat idag, efter det var jag med Therese och Niklas. Vi kikade på vem kan slå Filip och Fredrik, efter det for Niklas hem så gissa vilka som va kvar?
Ja precis, jag och Therese tänkte kika på Saw 6 och den va ju bra ungefär halva filmen, sen slutade ljudet fungera. Så vi stängde av och efter ett tag skjutsade jag hem Terror.
Så nu sitter jag här.

Just ja om ni kollar under Katigorier så kommer ni se en ny katigori där. Gårdagens historia heter den katigorin, kommer lägga ut en ny rolig historia varje dag hade jag tänkt. Tänkte det kunde vara en kul grejj, så bäst att ni kikar. Det kan ju vara någon riktigt bra historia ni aldrig hört förrut så.
Anledningen till att jag döpte katigorin till "gårdagens historia" är att jag kommer lägga ut en historia varje kväll, stracks innan jag ska sova. Eftersom om jag lägger ut en mitt på dagen så kanske jag läser eller hör en bättre senare på dagen. Och eftersom jag lägger ut den innan jag lägger mig så kanske det blir så att ni läser den dagen efter jag lagt ut den. Så då blir det ju gårdagens historia för er, inte sant?
Har tänkt till där vettu, man får ju inte vara dum inte...
Hoppas ni kommer tycka om några av historierna, och vill redan nu varna för att det kanske kommer vissa fräcka historier. Typ "rasistiska", men vill då påpeka att jag inte är rasist eller något sådant. Men tycker faktiskt att man kan få dra ett skämt om svarta, precis som man gör om blondiner, norskar och norrlänningar m.m.
Berättar det så att det inte ska bli några sura miner och folk som tar det på fel sett...

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0