Skippa hjälmen!

Nu har man tvättat klart, eller det var för typ 1 timma sen jag var klar. Men har inte hunnit sitta något vid datorn förens nu.
Jag har varit med Therese ikväll, vi tog och kollade på film, det blev så att vi kikade på Brüno. Jadu vad ska man säga om den filmen. Helt sjuk film, vart fan får dom allt ifrån alltså. Asså fan va sjuk filmen va, snacka om att driva med folk. Vet inte om man ska säga att den var bra eller dållig, väldigt mysko kankse. Ett tag efter att vi kollat klart på filmen så tog jag och skjutsa hem Therese.
Så nu hamnade jag här för ovanlighetens skull...

Har ni sett klippet på aftonbladet om han som kutade ut naken på isen förresten?
Om inte klicka på länken nedan.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/powerplay/article6139105.ab

Förstår faktiskt inte meningen med att ge sig ut naken med bara en hjälm på huvudet mitt i en match. Sen att han har hjälmen på sig överhuvudtaget fattar jag fan inte. Trodde han att han skulle lyckas ta sig därifån utan att bli tagen eller? Jag menar hur stor är chansen när han ger sig ut på isen?
Vad hjälper hjälmen när han ändå kommer bli fast tagen. Om han klarat sig på isen från att bli tagen hade han ju ändå blivit tagen av någon när han skulle ut från isen. Men han kanske planerade att vara kvar på isen med, vem fan vet. Kanske trodde han att ingen skulle märka han. "Men tänk om någon skulle göra det, bäst jag tar på mig hjälmen försäkerhets skull". Eller hur tänkte han?
Jaja man ska ju inte bli brydd på vad folk håller på med. Lite roar barnen eller hur är det man brukar säga?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hey! Du glömde Cya! =P

2009-11-17 @ 23:25:31
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0