Beroendeframkallande!

Nu har jag lyckats slite mig från boken jag köpte igår. Den är ju riktigt bra faktiskt. Har legat i soffan och läst den sen jag vaknade vid typ 11- 11:30, eller vad klockan var. Men jag har inte läst helatiden, har även duschat med. Sen har jag ätit clementiner, jag är beroende av clementiner asså. Dom är så grymt goda, tror jag är inne på min 7:e 1,5kg påse på typ 2 veckor. Men får ju i mig massa vitaminer iaf, så helt dumt kan det ju inte vara att äta dom.
Men det borde stå på påsarna att clementiner är beroendeframkallande, för det är dom fan i mig.
Nä nu ska jag iväg och köpa fler clementiner tror jag, börjar ta slut...


C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0