Begravning!

Då har man kommit hem. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, varit en jobbig dag med mycket tårar. Men även trevligt att träffa släkten och prata lite medans vi fikade efter själva begravningen. 
Men som sagt jobbig dag ändå, många tankar i huvudet nu. Men syster och kusin min hade fått till riktigt fin dekoration. 
Det var en väldigt fin begravning, tror farmor tyckte det med.





Kransarna, den lilla framför kistan och den stora vid sidan av kistan, och själva kistdekorationen har min syster och kusin gjort. Tyckte det blev väldigt bra faktiskt

Sen blev det smörgåstårtorna som jag gjorde igår och gräddtårta till fika efter.
Farmor fick vara med oss under hela fikat med.



Men själv kunde jag knappt kolla på kortet utan att tårarna skulle komma igen.
Saknar dig farmor, hoppas du har det bra där du är nu.


♥ Vila i frid farmor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0