Är det jag eller dom!

Imorse va jag ju iväg och hjälpte till att flytta ut det sista ur farmors lägenhet. Sen for jag hem och somnade i soffan sedan for jag iväg och fikade med några stycken. Orkar inte skriva alla namn, ve ett gäng så. Sen for jag på dollar och handlade lite sen hem och diska och fixa lite. Nu ska jag lägga mig i soffan en stund till tror jag. Är ovanligt trött idag och irriterad...

Om jag är på ett ställe med några stycken sen helt plötsligt börjar ena gråta, och jag frågar varför gråter du. Var det fel av mig då? Ska man bli dumförklarad och utskälld av resten på det stället då? Då undrar jag om det var jag som va dum som frågade, eller om det inte är dom som det är fel på asså...
Va fan hade jag gjort för fel, frågade ju bara. Kunde ju ha sagt vad det va, eller att den personen inte ville säga eller något sådant istället.
Inte fan ska man behöva få skit då man frågar vad det är när någon är ledsen. Far och flyg isåfall...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att du gjorde helt rätt. Stå på dig

2009-11-22 @ 17:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0