Allt mellan himmel och jord!

Då var man hemma då, det blev ingen bandy ikväll. Vi blev för lite folk så det va ju tråkigt. Får hitta på något annat istället, men vad?
Har varit en lång dag idag känns det som, har varit lite folk så tiden har gått extremt sakta. Vilket jag hatar...

Kom att tänka på en sak igår förresten, varför jag alltid skriver ni istället för du. Det är ju inte bara jag som gör det, finns ju många fler som gör det med har jag sett. Men själv tycker jag det är lite konstigt.
Jag menar om jag skrivit här i bloggen t.ex "Har ni tänkt på en sak", eller typ "ni får tycka vad ni vill". Varför skriver jag inte "har du tänkt på en sak. Det är ju endå du som läser menar jag. 
För jag har väldigt svårt att tro att det är folk i grupp som läser min blogg högt för varandra. Nä men nu tar vi och samlar ihop gänget och läser Jimmys blogg för varandra. Eller vadå? Nja skulle inte tro det va. Men det skulle vara en rolig syn iaf, haha.
Nä men jag kommer fortsätta skriva ni är jag rätt säker på, men kom bara att tänka på det liksom.

Sen var det en till sak jag kom att tänka på med. Det är uttrycket "allt mellan himmel och jord". Det måste ju ändå vara det bästa man kan säga. Jag menar det går ju att använda till allting, typ. Tycker du om sparris? Jodå det funkar för att finnas mellan himmel och jord.
Tycker du om mig? Mer än allt annat mellan himmel och jord.
Tyckte du filmen var bra? Har sätt bättre filmer mellan himmel och jord.
Kan fortsätta hur länge som helst, jag menar allting finns ju ändå mellan himmel och jord.
Tror jag ska börja svara med det jämt när någon frågar mig någonting framöver. Och se hur länge jag kan hålla på innan någon blir lej... Lär nog kanske bli jag som blir lej först kom jag på. Fråga mig förresten inte hur jag kom att tänka på det här, för då kan jag inte svara. Va bara en av många konstiga tankar som kom upp i huvudet på mig...

Nu ska jag hoppa in i duschen, så herrå!

C ya

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vart irriterad bara av de många förslagen av "allt mellan himmel och jord" =P

2009-11-14 @ 21:14:54
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0