200 inlägg!

Har slutat jobbat för dagen, va 1,5 timme sen. Men just då jag slutade kom Niklas, Daniel och Ellinor och skulle fika så jag gick och bytte om och satt mig med dom och drack kaffe en stund. Har även tagit ut pengar så jag kan betala mina böcker som jag köpt av mitt kusinbarn. Hon sålde ju jultidningar så var ju tvungen att köpa av hon.
Hon va hit igår kväll med böckerna men jag hade inga pengar löst då så jag ska betala hon idag istället. Men hon är en hård försäljare måste jag säga, fick inte böckerna igår då hon var hit, dom tog hon med sig hem igen för att jag inte hade några pengar. Så jag får hoppas på att jag får dom idag då jag har pengar...

Ska hoppa in i duschen nu jag sen skulle Therese komma förbi om ett tag. Så får väll se vad vi hittar på.

Förresten så har jag skrivit 200 inlägg nu, inte dåligt kan man tycka...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har kommit bra mkt längre än mig, jag har skrivit 69 inlägg!

2009-11-23 @ 20:26:37
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0