12-åring!

Therese och jag for och handlade lite idag sen for vi hem till mig sen kom Niklas, så vi drack kaffe. Sen åkte Niklas hem och jag och Therese lagade mat. Det blev grekisk sallad och kött, riktigt bra smakade det om ni fråga mig, kan inte svara på vad Therese tyckte. Men sen kom Niklas igen så då drack vi mer kaffe och kollade på en fyra för tre (igen). Så jäkla bra asså, måste vara den bästa svenska serien som gått ever.
Men nu har dom åkt hem så jag borde kanske sova snart. Ska ju jobba från 10:00 - 19:15 sen bandy efter det, så bler en lång dag imorgon som vanligt på fredagar. Eller iaf varannan fredag.

12-åring misstänkt för våldtäktsförsök, snacka om att det går utför här i världen. Tydligen är han misstänkt för 3 våldtäcktsförsökt. 12 år och gör något sådant, helt sjukt. Det var väll inte så länge sen det stod någonting om att det var en 15 åring som va den där "dörrknackaren" i göteborg eller vart de nu va heller. Han hade väll också försökt våldtagit massa kvinnor.
Man undrar ju vad fan det beror på att dom blir sådär. Inte bara i den åldern heller, fattar inte hur man ens kan våldta någon överhuvudtaget. Kan ju inte stå rätt till i huvudet på dom, någonting måste ju vara fel.
Men sen blir jag brydd hur en 12-åring skulle kunna göra ett våldtäkts försök, tycker dom är så små i den åldern. Menar hon var 19 år och borde ju kunna hålla fast en 12 åring, men jag vet inte. Låter bara konstigt tycker jag. Sen den där 15 åringensom varit på 36 åring eller vad det var, men man kanske blir så chockad eller något sådant så man inte kan göra nog med motstånd.
Menar inget dumt mot dom som blivit utsatta, menar inte att dom är typ "klena" eller något sådant som inte klarar av att skyda sig mot en 12 -15 åring. Tycker bara det låter lite konstigt, om ni förstår vad jag menar.

Men det är ju helt klart sjukt att finns folk i den åldern som håller på med sådant, fatta bara vad dom skulle kunna göra då dom blir äldre då. Man får ju hoppas på att dom håller lite koll på dom sen då dom blir äldre kan man tycka.
Var gick det snett? Kollat för mycket tv eller kanske dålig uppfostran, inte vet jag men någonting sitter det ju i. Behöver ju helt klart hjälp kan jag tycka.


C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0