Yeah snökaos!

Nu funderar jag starkt på att gå och sova tror jag. Känner att jag börjar bli lite smått trött faktsikt. Är ledig imorgon så får se vad som händer. Ska iaf iväg och köpa clementiner, måste ju passa på när det är extra pris.

Kollade nyss aftonbladet en sväng, dom varnar för snö kaos. Då undrar jag vilken sorts snökaos dom menar, den sorten nere i skåne typ eller riktig snökaos.
Jag menar så fort det blir lite snö neröver så skriker ju dom och kallar det för snökaos. Så man undrar ju egentligen om det blir så farligt med snö som dom påstår.
Fan skärp er där neröver, 1 dm snö är inte farligt.  Behöver inte kuta runt och snacka om snökaos då heller...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0