Ursäkta röran!

Vill börja med att be om ursäkt för att det inte blev någon veckans fyllo igår. Men har ingen koll alls på dagarna då jag är ledig märker jag. Har haft söndag hela dagen idag t.ex. Men bara för att jag glömde bort det igår så blev det en liten specialare idag istället, tänkte att det passade bra så här vi juletid...
Ni kan se veckans fyllo i inlägget nedanför detta som ni kanske räknat ut redan om ni gått nerifrån och upp...

Har förresten kommit hem från Niklas nu, vi kollade på flickan som lekte med elden, igen för min del då. Men fanns dom som inte hade sett den där så varför inte ställa upp och kolla på den igen.
Men nu ska jag nog ta och gå och sova, eller om ett tag iaf. Ska upp imorgon och åka till Sundsvall så. Men ska bli skoj att åka dit, hoppas man hittar något roligt att köpa.
Apropå köpa så ska jag föra över pengar så jag har något att handla med...


C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0