Uppesittarkväll!

Har varit och druckit kaffe hos Niklas och sedan har jag tankat bilen och skjutsade även hem Therese när jag ändå va iväg och tankade. Och som ni kanske listat ut redan så är jag hemma nu igen...

Funderar på att börja fundera ut något att göra. Det är väll en sådanhär uppesitterkväll ikväll eller har jag fel? Varför ha en uppesitterkväll när det ändå inte är något på tv:n. Jo jag vet det är bingolotto men hur kul är det då man inte vinner något ändå. Kan ju bero på att jag inte har någon lott som jag inte vinner något heller, men ändå. Men bara för att det är uppesittarkväll så ska jag ta mig fan sitta uppe också.

Nä ska fortsätta fundera ut vad jag ska hitta på nu...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0