Tjustigt va!

Ikväll så har jag varit med Therese och Niklas, vi gjorde det vanliga, kollade på tv och drack kaffe. Men det är kul det med, har ju trevligt sällskap iaf.
Nu ska jag ta och äta någonting så jag inte blir hungrig just då jag lagt mig för att sova. Hatar att lägga sig när man är hungrig asså, finns det något värre?

Stereon är iaf på plats och funkar som den ska, men har inte fått till det där med mobilen så jag kan prata genom stereon än. Får se om jag får till det imorgon. Massa inställningar man måste göra, jobbigt men skoj när det är klart.
Såhär der den ut iaf...



Det är den nedre saken som är stereon för er som inte riktigt kommer på vilken det kan vara.
Men den lyser jäkligt snyggt när det är mörkt tycker ja...

Eller hur? Tjusigt va? Det ska gå att ändra så den lyser i olika färger med, men har inte kommit så långt ännu. Får se om jag kan fixa det imorgon.
Nu ska jag få någon mat i magen!

C ya


Kommentarer
Postat av: Sofie

ÅH ha den ROSA då! =D

2009-12-08 @ 23:38:18
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0