Titta nu då!

Jag va ju iväg och handlade idag, och gissa vad jag hittade. Har varit utan 3 dagar för det ar varit slut eller har dom varit dåliga. Men nu jäklar fick jag hem dom...

Clementiner, gud vad glad jag blev då jag såg att det fanns massor. Så nu är det bara till att käka clementiner igen.

Fick även en julklapp idag på jobbet, eller 2 stycke, nä 3 man säga. Första är den här fina skålen.



Den var väll inte helt fel eller hur? Sen fick jag en till som är inslagen så den har jag inte hunnit öppnat så vet inte vad det är för något ännu. Men har en svag aning om att det är glas.
Sen fick jag en 3:e sak, en almanacka som cheferna gjort själv, bilder som dom tagit under vatten. Var riktigt fräna bilder faktiskt. Det var ju inte bara jag som fick, alla fick dom här sakerna, så ni ska inte tro att jag har varit snäll inte...

Nu är bror här och ska äter, så nu ska jag sluta skriva.

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0