Tack för julklappen!

Idag var det ju mycket folk på jobbet kan jag ju säga utan att ljuga. Men det var inge fel med det, bara skoj när det rör på sig. Har duschat ätit och sen kom kusin min så jag fixade lite musik till han. Och nu ska jag väll snart iväg och tanka bilen tror jag. Såg att det inte var så mycket bensin kvar då jag åkte hem från jobbet.

Just det ja vill tacka Affärsnyttnorr för julklappen med, tack så mycket.

Var ju inte helt fel att få en oväntad julklapp inte.

Nä nu ska jag ta och kila vidare faktiskt. Men skriver mer sen, är ju ledig nu i 5 dagar så lär nog kanske bli en hel del skrivet. Men jag ska inte lova för mycket.

C ya

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

spännande de vill jag veta va de va i sen :D

2009-12-24 @ 01:49:38
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0