Tack å beröm!

Åt på frasses idag, först en hamburgare, sen blev jag bjuden på pizza. Ibland har man tur, och gott var det. Skjutsade även hem Therese när hon slutade, sen har jag varit med Niklas ikväll och vi kikade på film. Men nu är jag själv igen och funderar på att sova. Tycker det låter som en bra idé. Har varit trött hela dagen. Höll Förresten på att försova mig imorse, men va där i tid så det va ju bra...

Gick bra att jobba, mycke folk så dagen gick fort igen. Fick även beröm idag av en kund. Hon frågade vem det var som hade gjort hennes latte och det var jag, så självklart tog jag åt mig äran. Hon sa att det var den godaste latten hon drukit. Så får väll lite på det när hon sa det.

Nä känner att mina ögon inte vill hålla sig öppna, så tror det lutar till att slänga sig rätt ner i sängen.


C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0