Synd men kanske bra!

Jahaja, då var det slut på idol. Enda gången jag följt idol, och då vinner inte ens Calle. Vad är det för stil liksom. Men han kommer ju lätt att släppa en eller några skivor, kanske bra ändå att han inte vann idol, för då är han ju inte fast i någor skivbolag iaf. Jag menar det är väll ändå alltid 2:an som kommit längst i idol eller har jag fel?
Aja synd men bra ändå kan man hoppas.

Har varit med Therese och Niklas och kollat på idol ikväll, har inte gjort så mycket mer än det, suttit helspännda i soffan och sjönk ihop som en saccosäck när vi hörde dom sa Erik. Men nu skiter vi i det...

Ska ta och sova nu hade jag tänkt. Måste orka jobba imorgon, för att sen få en välförtjänt ledig söndag, (på söndag). 

Förresten lovade att käka upp en clementin med skalet och allt om inte Calle vann. Men Therese och Niklas glömde bort det så det var väll tur för mig. Jag glömde det själv med om jag ska vara ärlig. Kom på det nu då jag skulle sluta skriva...


C ya

Kommentarer
Postat av: Före detta Bagare

Du kan baka muffins och riva clementinskal i smeten. Akta så du inte river i det vita under skalet, det blir så bäskt då. Sen kan du stoppa en clementinklyfta i varje muffins. Tada! Sen kan du äta upp så många clementiner med skal som du vill.

2009-12-12 @ 13:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0