Somnade visst!

Har varit på simonssons och druckit kaffe med Niklas, eller det var typ 3 timmar sedan vi for dit, men ändå. For hem efter det, tog och gjorde mig lite mat, och la mig i saffan och kollade på en fyra för tre. Eller innan jag la mig ner i soffan så satt jag upp och åt.
Men skit samma, jag la mig iaf sen. Tro inte att jag tar och somnar iaf. Klart som korvspa att jag skulle somna, fattar inte varför jag är så trött hela tiden. Andra gången denna vecka jag somnat när jag lagt mig i soffan. Det är inte likt mig.
Men när jag väl ska sova så kan jag inte för då ska det ta typ 1 timma eller 2 för att kunna somna. Så jäkla typiskt.
Nä nu ska jag lägga mig i soffan igen, och inte somna....


C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0