Snabb genomgång av julen!

Nu är jag hemma efter en hel dag hos far, mor och bror. Är lite små trött nu, så ska nog bara ligga i soffan ett tag nu sen får det nog bli sängen för min del.
Har försökt få tag på en biljett tills imorgon men inte lyckats så bra om jag säger så. Vet inte om jag skiter i att gå ut imorgon nu, känns jobbigt att stå i kö imorgon kväll asså. Men om det är någon som har förköps biljett att sälja till mig så köper jag gärna...

Nu kommer en snabb genomgång av julafton hade jag tänkt. En väldigt snabb faktiskt...

Först satt vi och kollade på tv, och självklart var datorerna framme. Det är väll så man firar jul eller har jag fel? Kan nämna att det är kalle som är pågång att börja på tv:n i bakgrunden...

Sedan blev det tända ljus och säga god jul till farmor och farfar. Glömde skriva farfar i förra, förlåt mig farfar. Han ju aldrig träffa dig så egentligen så vet jag ju inte alls vem du var. Skulle varit kul att fått träffa dig, du var säkert lika underbar som farmor. God jul på er båda två igen, hoppas ni har haft en bra jul tillsammans.



Ja som ni säkert räknat ut så blev det mat ett tag efter. Var riktigt gott med lite jul mat faktiskt. Stod även lite mer mat på spisen, typ den varma maten eller vad man ska kalla det. Men gott var det iaf...
Sen blev det tv:n igen efter det, och videokonferans med syster som är i Norge. Så vi pratade lite med hon samtidigt som vi kunde se hon sitta och äta. Hon såg även då vi öppnade julklappar och vi såg även hon öppna...



Fick detta av min bror i julklapp, riktgit fränt tyckte jag faktiskt...



Nu kanske ni ser bättre vad det är om ni inte listat ut redan. Det är isformar eller vad tusan det heter. Man fyller med vatten och in i frysen. Sen kan man stoppa ner en gitarr i glaset om man bill det. Riktigkt fränt faktiskt.
Fick "mjukisbyxor" också, som jag önskade mig förra julen egentligen. Men bättre sent än aldrig, eller hur man säger...
Fick pengar, knivar och någon slags matta eller vad man ska kalla det. Man lägger den på instrumentpanelen i bilen, sedan kan man lägga mobilen, nycklar, glasögon eller vad man vill där, och det ligger kvar där med. Smart sak måste jag säga. 
Fick en biljet till en revy också. Tror jag lyckats komma ihåg allting nu faktiskt. Skulle vara pinsamt om jag glömt någonting nu asså. Men kan ju inte komma ihåg allt heller...

Jaja det var väll min jul, i en snabb genomgång iaf.
Ska kolla runt lite på datorn nu hade jag tänkt...

C ya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0