Skinkan på gång!

Nu har jag lagt in julskinkan i ugnen, så funderar på att taut den om ett tag igen. Kan vara smart om jag inte vill ha en svart gris. Hör ni vad jag håller på att fixa med inför julen. Förra året så hade jag bara lite julpynt, och i år har jag julpyntat och håller på med skinkan nu.
Blir en sak till för varja år tror jag. Längtar redan tills nästa jul, för då jäklar blir det prinskorv också... Köttbullar blir det ju med, men det brukar jag ha hemma så de va väll ingen konst med det.

Nä nu ska jag ta ut skinkan hur ugnen sen ska jag, eller jag vet inte vad jag ska göra sen.


C ya


Kommentarer
Postat av: Sofie

De blir till att rulla egna köttbullar då så blir de nåt nytt!

2009-12-04 @ 00:39:30
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0