Sa ju de!

Har varit med Therese och Niklas ikväll och kollat på idol. Fan vad skönt det var att höra att Calle gick vidare direkt. Så det blev Erik och Tove som hängde löst.
Eftersom det är dom 2 som fått minst röster som hänger löst så får ni räkna ut själva vem som fick flest röster. kan ge er en ledtråd, dom va bara 3 kvar...

Tror nog att Calle ska kunna ta hem hela alltet, vi får hoppas på det iaf, han är ju awesome. Han har ju lätt utvecklats mest under hela idol. Så han lär ju kunna utvecklas mer, vilket inte Erik lär göra, eftersom han var lika duktig i början av idol som han är nu. Alltså har han inte utvecklats någonting medans Calle är awesome...

Om ni läser min blogg, från då det var början av idol, så ser ni att jag redan då var säker på att Calle skulle vinna. Och jag har inte trott på någon annan heller. Håller fast vid att han vinner.

Nu är jag så trött så jag säger god natt...


C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0