Så jäkla bra!

Sitter hemma nu igen, men väntar på att Niklas och Daniel ska komma förbi, kanske någon mer med det vet jag faktiskt inte. Vi ska ta och kika på någon film iaf, och jag vet inte vilken film heller. Men någon film lär det ju bli iaf. Ni får säkert veta sen vilken det blev...

Men nu ska jag ta och avsluta och under tiden vi kollar på film så kan ju ni kolla på det här så länge...

Just det ja, nya ICA reklamen, så jäkla skön asså. Älskar fan den, nästan bättre än praktikanten måste jag faktiskt säga. Så jäkla likt alla dom här jäkla tjejerna som video bloggar.
Jag menar alla dom där tjejerna gör ju till rösten och hålller på med håret helatiden så det är ju fan inte klokt. Och massa konstiga läten helatiden gör dom ju också. Fattar fan inte till vilken nytta, det är ju bara sjukt störande tycker jag. Men det kan jag väll ändå inte vara ensam om att tycka eller???
Sen det där "kvällens outfit", det är ju det bästa. Så jäkla likt, det kör ju alla dom där med... hahaha

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0