Så glad är jag!

Vaknade lite sent imorse så han inte skriva något. Sen då jag slutade så åkte jag och handlade, men fick vända just då jag kom hem för jag glömde att köpa kaffe. Det som jag egentligen for för att handla såklart. Sen då jag kom hem igen så ringde dom och sa att terminalen var offline så jag behövde åka dit och betala det. Så det tog tid att handla med andra ord.
Gick även hem till mor, far och bror innan jag gick hem. Träffade far lite nu då han kommit hem. Han har köpt en ny mobil. Vilket jag inte tycker om, för den var inge rolig alls...
Det finns leendeigenkänning på den, så när man har på det och tar kort så tar den inte kortet om man inte ler, den väntar tills man ler och då tar den kortet. Om ni inte visste vad det var så vet ni det nu.
Men iaf vi testade den för att se om det funkar, och visst funka den. Iaf på mor, far och bror. Men fan inte på mig. Ser jag verkligen så sur ut, till och med då jag log så hände exakt ingenting. Så jag börjar ju undra om jag ser arg ut även om jag ler. Därför tyckte jag inte att mobilen var speciellt frän om man säger så...

Sen så såg jag i Strömsunds tidningen, såg ju att mina bilder på kusinen och hans bil var med där, och det var väll inge konstigt med det. Eftersom dom skulle in i tidningen. Men... Om man kollar på vem som tagit korten, så står det att det är min far och inte jag. Fast det är jag som tagit bilderna, jag menar jag var ju där själv.
Kan ju inte vara så att jag drömmt att jag tagit bilderna fast det egentligen är min far som gjort det. Men men det var väll inte hela världen, är ju bara ett namn, sen vet ju både han och jag vem som tagit bilderna egentligen så...

Nä nu får det ta och bli någon mat tror jag.

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0