Rävjakt!

Har slänkt in andra rundan med tvätt nu, även sista. For iväg på byn en sväng för ett tag sen, och vad tror ni händer? Jag höll på att köra på en RÄV mitt på byn. Utanför komunhuset, Va fan gjorde den där. MEn ni lär väll inte tro mig, men jag körde faktiskt nått varv till för att se om jag kunde hitta den igen för att ta kort så ni skulle tro mig. Men tyvärr så var den borta.
Och det var en räv, och ingen hund eller katt... Mor..
Ser faktiskt skillnad på räv, hund och katt. Men den såg inte ut att ha skabb iaf. Men dåligt brydd man blir när man håller på att köra på en räv mitt på byn.

Nu ska jag ut igen för att hämta Therese, det lär väll bli Grey´s ikväll kan jag tro.

C ya

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha mitt på byn ja, strömsund är glesbygden så jättekonstigt tycker jag inte de är =P men faktiskt tror jag de kan va mycket med räv för de gånger jag åkt till sverige nu så har jag sett räv varje gång men inget annat djur.

2009-12-02 @ 20:05:09
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0