Party duschen!

Hade rätt, fick lax hos mor och far, sedan lite julmat också faktiskt. Fick även efterrätt, färska blåbär direkt från frysen och grädde, med en gnutta socker på.

Kom förresten på att jag har ju inte visat min dusch, har köpt ett nytt duschhandtag eller vad det heter. kika in de här...

Lyser grönt när det är kallt...

Blått då det är såhär lagomt varmt som jag vill ha det...



Och rött då det är för varmt, för min del iaf...
Sen börjar den även blinka rött då det blir på tok för varmt. Det finns dock två nackdelar med detta duschhandtag, och det är att för min del kommer det bara lysa blått eftersom det är alldeles lagomt varmt för mig. Och den andra är att man måste ju duscha i mörker för att det ska bli någon effekt på det hela. Är ju inge skoj att ha tänt lampan heller, då ser man ju inte det fina ljuset...

Nä nu ska jag iväg och dricka en kopp kaffe på frasses.

C ya


Kommentarer
Postat av: Sofie

Mä, de borde ju vart blått som va kallt :S

2009-12-30 @ 03:47:12
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0